I just wanna say...

Qgar

New Member
Ah, I see I posted my congrats on the WRONG thread---the "BABIES" one. :buck:
So, here I go again...a GREAT BIG CONGRATULATIONS TO YOU AND PAM! :nana2::nana2::nana2:
I was wondering when you'd go public with the info..;)
I'm soooo happy for you two. I know you'll make great parents. You love each other, have great personalities and common sense. A perfect combo, if you ask me. Hope Pam is feeling a little better...as I told her, it will get better. :)
 

MQAAord

Scheherazade
Staff member
Congrats to the happy parents-to-be :) I wish you both the best for a happy and uneventful 9 months!
 

pullup

Homewrecker
Wow! Awesome news guys! Enjoy the little one and enjoy the pregnancy also (as much as it can be enjoyed, Pam).

Congratulations pullup, you were given a prestigeous "reading between the lines" award :D given only to people who pay attention in the threads :D ...yeap, there is a pam jr, or should I call it....skidz jr on the way :nana2::nana2::rawk:
OMG! I am the greatest ever! I hear the horns from above heralding my second coming, gotta go...
 

NotCoolEnufToFly

Well-Known Member
Thank you! We actually just got back from our first ultra sound where we saw baby's heartbeat and we're told everything looks great. According to the u/s we are at 8w4d. Still very early. We got baby's first picture today, which I'm very proud of. I'm super tired and the nausea has turn to full blown morning sickness but everything is good!
 

ZapBrannigan

Old School
Congratulations! Go buy "Babywise" book and commit to memory. ;)

So.. none of my business but... did you guys get married and I just missed it? Or is the big day coming soon?
 

N826AW

Snooki's Baby Daddy
<p>
Whoo Hoo, our first real JC baby from our first real JC couple!<img src="images/smilies/nana2.gif" border="0" alt="" title="Nana2" smilieid="18" class="inlineimg" /> Congrats you two!<img src="images/smilies/biggrin.gif" border="0" alt="" title="Big Grin" smilieid="3" class="inlineimg" />
</p>
<p>&nbsp;</p>

Let me guess Doug if its a boy, Kristie if the baby is a girl? ;-)
 

Kristie

Mama Bear....
Staff member
nah.... i'm betting Jayce...or Jacey...or J.C. (Jason Christopher or some initlal type thing) :D

Congrats guys!
 

skidz

Well-Known Member
Congratulations! Go buy "Babywise" book and commit to memory. ;)

So.. none of my business but... did you guys get married and I just missed it? Or is the big day coming soon?
Didn't you get our e-mail?

lol, just kidding...

um...the big day is coming soon :D
 

skidz

Well-Known Member
nah.... i'm betting Jayce...or Jacey...or J.C. (Jason Christopher or some initlal type thing) :D

Congrats guys!
hehe, sorry Kristie, I hate to dissapoint you, but as it is for now it's gonna be either Zoey or Evan :) You can still be our Godmother if you wish though :D
 
Top